Innen és ennyien:



CHAT-BOX


Partnereink

RC Rulez - Ansmann Racing

RC Portal BlueEye Print

Kérlek kattints erre a linkre és várj 3mp-et, ezzel is segítve engem! Köszönöm!

http://www.cashnhits.com/index.php?view=ptp_light&ref=xinis

AD

Utolsó kommentek

Tippek / trükkök - home made okosságok 2.

2012.01.01. 12:00 | Füstölő | Szólj hozzá!

 Sziasztok!

Először is boldog új évet kívánok mindenkinek! Remélem sikerült kipihenni a szilveszteri buli fáradalmait!

Most is szeretnék megosztani veletek egy jó kis házi megoldást, amivel még tavaly találkoztam a Hong Nor buggym felújításakor. A probléma a következő volt: a motortartó imbuszcsavarok belső kulcsnyílása teljesen elnyíródott. Egyet le is kellett fúrnom, hogy ki tudjam venni. Ekkor eldöntöttem, hogy minden csavart kicserélek a gépben. Elmentem a csavarboltba egy listával, hogy mire is van szükségem. Majdnem minden volt, de a motortartó csavarok nem szabványosak, így valami megoldást ki kellett találnom. Vettem süllyesztett fejű csavarokat, hátha azok jók lesznek, de nem... A süllyesztés miatt nem tudtam megfelelő fogézagot állítani, mivel a "kúp" eltolta a motort amikor meghúztam a csavart. Az itthoni HN kereskedő ... Az e-bay-en pedig 8$/4db és 3-4 hét várakozás. Az árát is sokallom és várni sem szeretek. És ismét jött az ötlet -> esztergályosnál egy beszúrást kell tenni a csavar nyakára. És láss csodát tökéletes foghézagot lehet állítani. Az egész költségvetése kb. 50,- Ft volt. :-D

Bízom benne, hogy megint tudtam egy jó kis ötlettel szolgálni, hogyan is csináljuk ez a sportot / hobbit okosan és pénztárca kímélően.

Üdv.

-=XiNiS=-

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kecskemetircmodell.blog.hu/api/trackback/id/tr193496526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása