Innen és ennyien:



CHAT-BOX


Partnereink

RC Rulez - Ansmann Racing

RC Portal BlueEye Print

Kérlek kattints erre a linkre és várj 3mp-et, ezzel is segítve engem! Köszönöm!

http://www.cashnhits.com/index.php?view=ptp_light&ref=xinis

AD

Utolsó kommentek

Tippek / trükkök - home made okosságok 1.

2011.12.21. 20:39 | Füstölő | Szólj hozzá!

Sziasztok!

Gondolom közületek is sokan találkoztatok már a tanksapka alatti üzemanyag szivárgás problémájával. Én is egész nyáron küzdöttem vele. Ez a jelenség azért is kellemetlen, mert az autó minden egyes játék után csupa kosz az üzemanyagba ragadt homok ill. por miatt, valamint ami nagyobb gond az a túlnyomás esetleges "elszökése". Két lehetőség van a probléma megoldására: ki kell cserélni a kupakban lévő tömítést, vagy komplett új tankot kell venni. Nekem még a nyáron sikerült szereznem egy új tömítést, de az nem oldotta meg a gondot. Új tankra pedig egyszerűen sajnálok ~5.000,- Ft-ot kiadni. Mi több, ez megint csak időszakos megoldást jelentene, hiszen nagy valószínűséggel 1-2 szezon és megint jelentkezni fog a probléma. Amikor nekiálltam felújítani a HN buggymat, ennek a problémának a megoldása is végig a szemem előtt lebegett. Hála Istennek a családomban több esztergályos is van (tőlem sem áll nagyon messze ez a szakma), így a megoldás nem váratott magára sokáig. Egyszerűen ledobtam a gyári kupakot a tankról és Édesapámmal esztergáltattam egy belül menetes hüvelyt, amit beleragasztottunk kétkomponensű ragasztóval a tank eredeti betöltőnyílásába, majd kapott egy betekerhető kupakot o-gyűrűvel, ahogyan azt illik. A zárás tökéletes! A túlnyomáscső csatlakozóját pedig a tank legmagasabb pontjára fúrt M3-as menetbe beleragasztottuk, szintén kétkomponensű ragaccsal. Ezzel a szivárgás egy életre meg van oldva. Persze most jönnek az "okosok", hogy milyen macera mindig letekerni a kupakot tankolásnál és, mennyire sok időbe telik,... Kérdezem én: - Nem ráérek? Mivel nem vagyok versenyző, hogy 2-3mp alatt kelljen tankolnom, nekem ez a megoldás tökéletesen megfelel. Olcsó és tartós!

Bízom benne, hogy tudtam segíteni az üzemanyagtank szivárgási problémájának megoldásában. Ha bárkinek bármi kérdése van, vagy segítségre van szüksége, keressen meg az oldalon található elérhetőségek valamelyikén!

Üdv.

-=XiNiS=-

Címkék: modell kecskemét off road rc modell buggy rc autó szivárgás üzemanyagtank esztergálás

A bejegyzés trackback címe:

https://kecskemetircmodell.blog.hu/api/trackback/id/tr203481646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása