Innen és ennyien:



CHAT-BOX


Partnereink

RC Rulez - Ansmann Racing

RC Portal BlueEye Print

Kérlek kattints erre a linkre és várj 3mp-et, ezzel is segítve engem! Köszönöm!

http://www.cashnhits.com/index.php?view=ptp_light&ref=xinis

AD

Utolsó kommentek

Traxxas E-Revo 1/16 VXL

2012.01.24. 13:28 | Füstölő | 2 komment

Sziasztok!

 Egy újabb autóval bővült a géppark egy 1/16-os E-Revo személyében. Hozzájutásom története nem mindennapi, nem is szeretném részletezni csak annyit, hogy a bolti árának kb. 1/4-ében van nekem az autó. Szóval nem őrültem meg én sem, hogy ~80.000,- Ft-ot kiadjak egy ilyen kis jószágért.... Habár...Megéri!

 Régebben fenntartásaim voltak a Traxxas autókkal kapcsolatban. Megláttam a szürke műanyag alvázat és, hogy mindene full műanyag -> ez biztos egy f.s! De nem! Az első dolog ami nagyon tetszik a kis méregzsákban, az a design. Rendkívül mutatós a kis truggy. A második áll leesésem akkor történt, amikor levettem a bódét! Olyan technikai megoldások, praktikus, egyszerű de nagyszerű dolgok vannak az autóban, mint amiket sehol máshol nem láttam még (eddig ugyanis nem volt Traxxas a csapatban). Gondolok itt a futóműre, akkumulátorok (igen 2db) tartó fiókjaira, vízálló rádiódobozra, stb. Ezeket most idő hiányában nem részletezem, talán majd egy későbbi bejegyzésemben.

 Az autóhoz mindösszesen egy motort és 2db (de legalább 1db) akkumulátort kellett vásárolnom. Már rengeteg alkalommal vitáztam emberekkel, hogy miért nem Magyarországról veszek (veszünk nagyon sokan) sok mindent, de most ismét felhozom a témát, hiszen úgy tűnik számomra, hogy ez egy örök vita lesz a magyar kereskedők ill. gazdag modellezők és a bérből és fizetésből élő hobbimodellezők között.

A motor: Traxxas Velineon 380 Brushless. Itthon 20.790,- Ft. Én megvettem 8.600,- Ft-ért postával. Akkumulátor: több boltban is jártam, az egyik helyen 4.600,- Ft volt a másik helyen 6.800,- Ft (a második esetében megjegyezném, hogy egy olyan akksit akartak nekem eladni, amiről az eladó is elmondta, hogy valószínűleg fel fog gyulladni az autóm az akkumulátoron lévő vékony vezetékek miatt, de azért vegyem meg). Nem vettem! Ehelyett rendeltem sárga barátainktól (nem mintha nem mindet ők készítenék) 4.600,- Ft / 2db áron postával. A motor esetében, ha 40% vámot és ÁFÁt számolunk, akkor is majdnem 2x-es áron árulják itthon, mint amennyiért a kezembe adta a postás. A szállítási idő 6 nap volt hétvégével együtt. Az akksik féláron jöttek meg 3 hét alatt. Végül is ráérek. És ekkor jönnek a nagy magyar öntudattal rendelkező emberkék, hogy a magyar kereskedő akár be is zárhatna meg, hogy a németek bezzeg öntudatosak és a német kereskedőtől vásárolnak, ... Álljunk meg egy percre! A német nem annyi pénzből él és modellezik, mint mi itthon (legalábbis én és a körülöttem levő sporttársak). Másodszor pedig én sem vagyok a pénztárcám ellensége. Piaci verseny van és aki olcsóbban hozza a terméket, az nyert. Ennyi. Természetesen amit muszály, azt itthon vesszük meg (pl. üzemanyag nitrós autókba). De vissza az E-Revo-hoz!

 A kisautóban eszméletlen erő van. Ha meg bír kapaszkodni a talajban, egyből kétkerékre áll vagy akár hanyatt is vágja magát. 5-10°C-ban sem törnek az alkatrészei, pedig mint a lenti videókon is látható nem kímélem a gépet. Menetideje a 2db Zippy Flightmax 2S 1600mAh 20C-s akksival kb. 50 perc nyélgázon, párhuzamos kábellel. A gyári leírása szerint 3 cellával is lehet hajtani, de főleg a szabályzó és a motor passzív hűtése miatt én inkább nem erőltetem a dolgot. Bőven elég amit tud 2 cellával is. Ami még nagyon tetszik benne az a könnyű tisztíthatósága. Ez ugyebár főleg a teljesen vízálló elektronikája miatt van (természetesen az akksikat ki szoktam venni zuhany előtt). A kényes helyek kapnak egy kis WD40-et és már száradhat is. 

Azoknak akik ismerik a Traxxas autókat, biztosan nem sok újdonságot tartogatott ez a poszt, de akik még nem láttak még ilyet vagy esetleg vacillálnak, hogy vegyenek-e Traxxast, azoknak bízom benne, hogy sikerült felkelteni az érdeklődésüket ill. egy kicsit megkönnyítenem a döntést.

Üdv.

-=XiNiS=-

Címkék: modell kecskemét off road rc modell rc autó truggy traxxas e revo 1/16 vxl e revo 1/16 vxl

A bejegyzés trackback címe:

https://kecskemetircmodell.blog.hu/api/trackback/id/tr553743880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kabel15 2012.05.17. 16:58:08

Szia! Én is szeretnék egy ilyen gépet. Tudnál segíteni hogy honnan tudnék én is beszerezni egyet kicsit kedvezőbb áron. Mert sajnos a haza boltok árát nem engedhetem meg magamnak :(

Füstölő 2012.05.17. 19:07:09

@kabel15: Szia!

Sajnos nem tudom hol lehetne venni olcsóbban. Esetleg használtan tudnál venni, de nagyon nézd meg mit veszel!

Üdv.

Xinis
süti beállítások módosítása