Üdv. mindenkinek!
A címet olvasva sok ismerősömnek nagyra nyílhatott a szeme és első gondolatként az "Ez meg mi a f*szt csinál?!" mondat juthatott az eszébe. Megértem őket. Nem őrültem meg és hatalmas trauma sem ért ami részleges agyhalálhoz vagy személyiségzavarhoz vezetett volna, egyszerűen csak szeretném kipróbálni az elektromos autózást 1/8-as méretben is. 1/10-es autóm amperos meghjatással volt már több is, on- és off-road, kefés és brushless egyaránt, de azok pályára kicsinek bizonyultak és törékenynek, én meg nem parkban szeretnék játszani, hanem pályán. Tudom, nincs füstje, illata és gyönyörű hangja, de ... Talán egy kicsit elkényelmesedtem. Nincs kedvem teli hátizsákkal, bal kezemben szerszámosládával, jobb kezemben startpaddal vonulni a pályára. (Hol az autó? Hűséges feleségem cipeli utánam.) Annyi az apparát, hogy nem férek el az autóm csomagtartójában. No meg az sem annyira pozitív, hogy minden játékot 1-2 tank állítgatással kell kezdeni, mert legutóbb 5-10°C-al több vagy kevesebb volt, stb. De mégis a legerősebb erő, ami letérített (egyenlőre) a nitrós útról az a kíváncsiság és az új kipróbálása utáni vágy volt.
Az alap adott a már jól ismert Hong Nor X1CR buggym személyében, ami pár hete már egyébként is motor nélkül pihent a polcon. Az átalakításhoz szükséges motor- és akksitartó, valamint "megcsonkolt felváz" szintén a pótalkatrészes dobozomban pihent, hiszen az autót az előző gazdája is amperosként használta, én alakítottam vissza nitrósra. Nem is volt más dolgom, mint kiszedni ami nem kell és belerakni azt a pár alkatrészt ami benne marad.
A szabályzó, akksitálca ill. vevő elhelyezése még kérdéses. A meghalytásról egy Hobbyking 120A-es szabályzó és ez szintén Hobbyking 2370kV értékű, max. 4 cellával hajtható szett fog gondoskodni. A pinionválasztás is még kérdéses, de majd kérek segítséget valakitől, olvasgatom a fórumokat vagy csak egyszerűen próbálkozom.
Folyt. köv.
-=XiNiS=-
Utolsó kommentek