Innen és ennyien:



CHAT-BOX


Partnereink

RC Rulez - Ansmann Racing

RC Portal BlueEye Print

Kérlek kattints erre a linkre és várj 3mp-et, ezzel is segítve engem! Köszönöm!

http://www.cashnhits.com/index.php?view=ptp_light&ref=xinis

AD

Utolsó kommentek

Apajon jártam... - tapasztalatok, élmények

2012.09.21. 15:32 | Füstölő | Szólj hozzá!

Sziasztok!

Mint előző bejegyzésemben is írtam, a múlt hétvégén meglátogattam Apajon az RCOR Off-Road bajnokság zárófutamát. Igazából Kicsiman cimbimet mentem megnézni, aki az alap kategóriában indult nitrós truggyjával. 6. helyez zárta a napot. Gratula!

Láttam sok szuperjó gépet minden kategóriából és láttam hatalmas csatákat. Igazán érdekes, látványos és izgalmas volt még nézőként is. Meg is fordult a fejemben, hogy ha jövőre minden körülmény (pénz, idő) úgy alakul, akkor én is elindulok alapban a buggymmal. Egyszer már ugye Lajosmizsén kipróbálhattam a versenyzést, csak kicsiben. Az is nagyon jó volt, hát még akkor egy ekkora versenyen szerepelni...!

Egy-két dolog azért nem tetszett. Mondom, én csak néző és a cimborájáért izguló pálya szélén leskelődő "kívülálló" voltam, de feltűnt pár dolog. Az első az volt, hogy a pályabírók vagy szervezők vagy speaker-ek vagy nem tudom kicsodák folyamatosan beleszóltak, hogy ki hogyan megy a pályán. Persze kommentálják az eseményeket, mondják be időnként az időket, helyezéseket, de miért kell beleszólni, hogy ki milyen vehemenciával közlekedik a pályán? Én úgy gondolom, hogy egy ilyen versenyen mindenki a legjobbat próbálja kihozni magából és ezáltal a lehető legtöbb kört próbálja megtenni az adott idő alatt. Ha ez úgy megy, hogy átmegyek esetleg a másikon, vagy nekimegyek akkor úgy. Persze nem azt mondom, hogy el kell taposni mindenkit, de ha úgy alakul (mert ilyen tempónál és terepen bármi előfordulhat), akkor nem kell egyből büntetni, meg beszólni, idegesíteni a pilótákat. Szerintem ezek az esetek elkerülhetetlenek (főleg az off-roadban). Azt is tudom, hogy nagyon drága autókról beszélünk, de hát kérem!!! Ez egy ilyen sport nem? Lehet csak én gondolom rosszul, de nekem még nézőként is roppant zavaró volt, hogy mindig mindenkit utasítgattak, hogy "Engedd el!", "Figyelj arra, hogy közlekedsz!", "Ne lökd fel!", meg már nem is tudom. Mi kimondottan jót röhögünk itthon, ha mondjuk a Warlord átmegy a kis buggymon és meg se érzi... :D Pár napja is a buggy tetején vittem pár 10m-en keresztül a truggyt. És? Jót nevettünk és folytattuk a kergetőzést.

Na mindegy. Azért nagyon jól éreztem magam, nagyon sok szép, gyors és borzasztóan stabil, megbízható gépet és pilótát láthattam testközelből. Ha időm engedi ha máshogyan nem is, de nézőként biztosan kimegyek még jövőre is. Mindenkinek ajánlom, mert nagyon jó program lehet az egész családnak.

Üdv.

-=XiNiS=-

Címkék: modell találkozó modellezés rc modell buggy rc autó truggy apaj hong nor hn rcor

A bejegyzés trackback címe:

https://kecskemetircmodell.blog.hu/api/trackback/id/tr164793096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása