Miután felocsúdtam a megdöbbenésből, ami a difik szörnyű körülmények közötti léte miatt tört rám, szétszedtem a differenciálműveket. Kellemesen csalódtam, hiszen a fogaskerekek közül (szám szerint a három difiben ugyebár van 18db), csak 2 db-on láttam némi elhasználódást. Elmostam minden pici alkatrészt mosóbenzinben... De itt már el is követtem az első hibát: a tömítő o-gyűrűket beleejtettem a mosóbenzinbe. Eredmény: kinyúltak az eredeti méretük kb. 2x-esére. Ezeket pótolnom kellett. Vettem is csapágyboltban egy marék 5,5x2-es o-gyűrűt kb. 10 HUF/db áron :-D. A középső difiben volt az a kettő fogaskerék, amiket jobbnak találtam, ha kicserélek. Fogtam a bontás autómat és abból átpakoltam az alkatrészeket. A spúrkerék is kopott volt egy kicsit, de a bontás autómban az is szinte új ---> csere. Kaptak a difik új olajat, csapágyakat és szépen összeszereltem őket. Természetesen hézagolásra figyelve. Egy kicsit nehezen forognak, de ez szerintem csak a szoros o-gyűrűk miatt van. Bízom benne, hogy egy kis járatás után könnyebben fognak operálni.
A difik felkerültek a polcra, jöhet az autó többi része...
Folyt. köv.
-=XiNiS=-
Utolsó kommentek