Sziasztok!
Szombaton (2012.01.07.) délutánra sikerült összeverbuválnom a társaságot egy kis örömautózásra a Terror-Ringre. Reggel kinéztem az ablakon láttam, hogy csodaszép napos idő van... Telefon ide-ode... Kettő órakor már pöfögtek is az autók a pályán. Nekem a felújított X1CR-el ez volt az első "éles bevetésem". Nos, mit ne mondjak! Az új SH-motor és a rezó nagyon szépen teszi a dolgát. Persze az első két tank bejáratás után csak fél gázon lett elfogyasztva, de utána már kapta az ívet a gép. Nem melegszik, nem áll le, csak megy, de nagyon. Kint volt CsNandy kolléga is az Ansmann Vaporral. A gép hozta a formáját. 3db akksival kb. 2 órán át minden gond nélkül körözgetett a pályán. A kecskeméti modellező társadalom egy újabb taggal bővült István személyében, aki a blogon keresztül keresett meg, hogy tudunk-e neki segíteni?! Természetesen!!!! Egy Kyosho Inferno MP7.5 típusú géppel érkezett... Sajna a vizsgálatok és a próba alapján megállapítottuk, hogy a motorja csere érett. De semmi gond, a többi része teljesen hibátlan és Istvánon látszott az elszántság.
A nap végén Terror kolléga ujja a hidegtől begörcsölt és.... A videón láthatjátok. Amikor megkérdeztem, hogy nem sajnálja-e ilyenkor a masinát, csak ennyit mondott: "Miért?! Hát erre van kitalálva! Ez az üzemszerű használata!" Ki-ki döntse el, hogy ez valóban így van-e? Mindenesetre látványos volt!
Mint azt már megszokhattátok, nem csak autózni szoktunk, ha összejövünk, hanem repülni is. Most is megörvendeztetett minket Pötyi sporttárs repülési tudományának bemutatásával. Meg kell hagyni, ügyes pilóta, no meg vakmerő is! A lentebb lévő videón láthatjátok miért mondom ezt. Ajánlom figyelmetekbe 2:42-nél a földhöz érést, valamint 3:13-nál a faággal történt találkozást! Az ilyeneket kell "túlélni", ezekből tanul az ember igazán!
Remélem most már minden hétvégén legalább ilyen jó idő lesz, mint most volt és legalább ennyien össze tudunk jönni!
Üdv.
-=XiNiS=-
Utolsó kommentek