Innen és ennyien:



CHAT-BOX


Partnereink

RC Rulez - Ansmann Racing

RC Portal BlueEye Print

Kérlek kattints erre a linkre és várj 3mp-et, ezzel is segítve engem! Köszönöm!

http://www.cashnhits.com/index.php?view=ptp_light&ref=xinis

AD

Utolsó kommentek

HN X1CR elektromos konverzió készül 2.

2012.07.15. 09:19 | Füstölő | Szólj hozzá!

Sziasztok!

Előző bejegyzésemben ott hagytam abba, hogy a szabályzó, akksitálca és vevő elhelyezése kérdéses. Nézelődtem a Neten képek után, de nem sokkal jutottam előrébb. Megnéztem Sanyi sporttárs X1CRT konverzióját, de a truggy alváza sokkal nagyobb, így nem szolgált jó ötletalapnak. Sanyitól közben sikerült beszereznem egy 15T piniont... Próbának jó lesz. Köszi Sanyi! Tegnap volt szerencsém megvizsgálni CsNandy sporttárs Ansmann Vapor gépét és lelestem róla a fent említett alkatrészek elhelyezését, pozícióját. "Ha ebben így van, akkor az enyémbe is bele kell így menni a cuccoknak." A végleges elhelyezést a következő képen láthatjátok:

20120714 145953

A szabályzó rögzítése szivacsos kétoldalas ragasztóval lett megoldva, az akkumulátor tálcát pedig 2db D-fejű csavarral rögzítettem az alvázon már melevő furatokon keresztül. Tehát nem kellett egy lyukat sem fúrni az alvázba, mint azt olyan sok konverziónál láttam. A pinion fordítva lett felhelyezve, mert a furata meg volt sérülve, de mostanra, mire írom ezt a bejegyzést már az is javítva lett és szakszerűen fel lett helyezve a tengelyre.

Tegnap megtörtént az első teszt is, amiről természetesen videófelvétel is készült. Amit a videón látsz:

Hong Nor X1CR buggy

Hobbyking 120A sensored/sensorless brushless ESC

Hobbyking brushless motor, 2370kV, 15T pinion

Turnigy 2S, 4000mAh 40-50 C Lipo - csak ez van egyenlőre

Programkártyával beállítottam a szabályzót úgy, ahogy szerintem jónak kell lennie (természetesen majd finomítani kell rajta), összetanítottam a szabályzót a vevővel (FS-GT2 2,4GHz). Ez ugyanúgy működött, mint a már többször birtokomban levő 60A-es EZRun szabályzóknál. Az eredmény a következő:

Tapasztalatok, tények: A szett nagyon szépen teljesített a buggyban. 2 cellával nem számítottam sokra, igazából azt hittem, hogy majd éppen csak megmozdul az autó, de semmi extra. Ehhez képest szerintem elég szépen ment, sőt! A végsebességem a két cella miatt egyenlőre kevés, de lesz ez még így se! Tervezem 4 cellás Turnigy akksik beszerzését a közeljövőben. Nyomatékból nincs hiány. Fékerő: 40%-on is állóra fékezi a kerekeket. A motor hőmérséklete 50-55°C volt hűtőventillátor nélkül. Természetesen a későbbiekben egy komolyabb hűtés beszerzése is a terveim között szerepel. A szabályzó 40°C körül mozgott. Játékidő a videón látható terhelés mellett ~15 perc.

Első nekifutásra nekem nagyon meggyőző a kis buggym teljesítménye. Nagyon várom már, hogy 3-4 cellával is kipróbálhassam a rendszert, hiszen én is tudom, hogy azzal lesz az igazi a játékélmény. Addig is finomítom még az autót.

Üdv.

-=XiNiS=-

A bejegyzés trackback címe:

https://kecskemetircmodell.blog.hu/api/trackback/id/tr804657385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása