Vasárnap végre sikerült pár kollégát összeverbuválnom egy kis játékra. A technika mindenkinek adott, idő tökéletes, mehetünk! Kijött CsNandy az Ansmann Vaporral, aminek a difi felújítás óta most volt az első "tesztje". Nándi hozott még pár repcsit is, hogy míg az akksik töltődnek, addig se unatkozzunk. Gáspár a Hadúrral kavarta a port a pályán, sajnos nem sokáig, mert a nem régen (hasunáltan) vett motorból sajnos elfogyott a kompresszió.
Az eladó nevét megpróbálom majd kideríteni, mert csúnyán átverte a naív és kissé meggondolatlan sportársunkat. A sztori röviden annyi, hogy az eladó állította, hogy a motor 2-3 gallont ment. Ezzel ellentétben a motor előző gazdája kicsiman ahogy meglátta a régi motorját rávágta, hogy minimum 50L van ebben a motorban.Ez be is igazolódott, mert kb fél liter után meghalt a moci. R.I.P.
Én az átalakított Hong Nor X1CR-emmel mentem ki. Itt is vannak még gondok. Meg kell tanulnom tisztességesebben forrasztani, mert az akkumulátorról mind a kettő 4mm-es arancsatim leolvadt / letört. Helyszínen gyors varacskolással megoldódott a probléma, de hosszú távon jobban járok egy komolyabb forrasztó eszközzel és komolyabb aranycsatikkal, hogy a kábel beleférjen (6mm-es arancsatik megrendelve).
Ansmann és Hong Nor hozták a formájukat. A Vaport ennyire még nem láthattuk menni, hiszen most kapta meg az első 4 cellás akkuját, ami felébresztette a 150A-es Trackstar szabiban nyugvó állatot. Itt megint levonhatunk egy tanúlságot: ne vegyél használtan akksit sem!!! Miért mondom ezt? Sztoriért keressetek meg bátran!
Utolsó kommentek