Sziasztok!
Itt az első képeken az látszik, hogy milyen szinten megviselte szegény kis járgányomat az idei szezon. A tank kupakjánál szitál kifelé az üzemanyag, a karburátornál ue., a fékek az utolsó játéknapon gyakorlatilag megszűntek létezni. A kerekek a beléjük rakódott homoktól olyan nehezek, mint a sár. Ezek azok a dolgok, amiket bárki észrevesz rajta egy kis vizsgálgatás után. Neki is láttam szétborítani a gépet.
Az első igazi meglepetés akkor ért, amikor leszedtem az első és hátsó difiket futóművestől, mindenestől. Ami azokban a difiházakban fogadott, arra még én sem számítottam. A tányérkerék tulajdonképpen zsíros homokban dolgozott, de ami ennél is meglepőbb, hogy kopásnak semmi nyoma. Na ezért is mondom én, hogy a HN az egyik legstrapabíróbb gép (szerintem). Azért annak a sok homoknak nagyon nem kellett volna ott lennie, tehát elkezdtem nyomozni, hogy mi lehet az oka, hogy odakerült. Mint kiderült mind a két difiház felfogó menetei közül 2-2 rossz volt, nem húzta megfelelően az alvázhoz a difiházakat és ez a homoknak szabad utat biztosított befelé.
A középső differenciálmű leszedése sem volt egyszerű feladat, mivel az acélcsavarok imbusznyílásai mind el voltak nyalva. Ilyenkor mi a teendő? Le kell őket fúrni, de csóri panelproli modellezőnek se állványos fúrója, se köszörűgépe, hogy megélezze a fúrót, se semmije nincs. Irány édesapámhoz, aki jól felszerelt esztergályos szaki módjára pikk-pakk megoldotta a problémám (köszi Papka!).
Folyt. köv.
-=XiNiS=-
Utolsó kommentek